پاسخگویی مدیران به مردم مهمترین شاخص در کمیته امداد خوزستان
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی ره استان قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان برای پاسخگویی به درخواستهای مردمی، در مرکز ارتباط مردم و دولت حضور یافت.
ناجی عبیاوی، قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان با اطلاع رسانی قبلی، در سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) به همراه مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان در استانداری خوزستان حاضر شد و به صورت تلفنی با مردم گفت و گو کرد و به سؤالات و مشکلات مخاطبان پاسخ داد و دستور اقدام فوری تعدادی از آنها را صادر کرد.
خوزستانی ها با شمارهگیری ۱۱۱ بهطور مستقیم با قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان گفتگو و برای طرح درخواست و سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اقدام کردند.
عبیاوی به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری و تسریع درروند خدمترسانی به جامعه هدف این نهاد خبر داد و افزود : سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند امداد هوشمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
عبیاوی با اشاره به اینکه هم اکنون برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت soha.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : مددجویان می توانند با مراجعه به این سایت درخواستهای خود را بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : بر اساس فرآیند تعریفشده پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده در کمترین زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد صورت میگیرد.